سوالات متداول

  • کارایی این سرویس برای چه شرکت هایی مناسب است؟

    این سرویس برای تمامی افراد بدون توجه به مدل و سری دستگاه سانترال شان خدماتی را ارائه می دهد که هر شرکت متناسب با وسعت و حجم تماس ها می تواند از خدمات این سرویس استفاده کند. تحلیل تماس ها به کار های مختلفی می‌آید، کنترل تماس ها، کارمندان، رضایت مشتریان، میزان تماس ها، تاثیر تبلیغات، ترافیک ساعات روز، چلوگیری از تماس های نا متعارف، مشکوک یا شخصی از امکاناتی است که می‌توان به آن اشاره کرد. بسته به کار شما، این نرم افزار به کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری، مشتری مداری و … کمک خواهد نمود. از بیمارستان ها تا هتل ها، بانک ها گرفته تا دفتر های کوچک می‌توانند با این سرویس به افزایش بهره وری، افزایش رضایت مندی و کاهش هزینه های دست یابند.

  • ما یک سازمان هستیم، چگونه می توانیم از سرویس سازمانی استفاده نماییم؟

    با توجه به این که سازمان ها و شرکت های برزگ، نیاز ها متفاوتی با کاربران کوچک تر دارند، شما می توانید با تماس با بخش پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی نمایند. شرکتی هایی که شعب متعددی دارند، در دسته شرکت های بزرگ قرار می‌گیرند و برای اینکه بتوانند تمام داده های خود را در یکجا، و داده های خود را در چند جا مشاهده نمایند، باید از سیستم خصوص به سازمان ها استفاده نمایند.

  • آیا اطلاعات کاربران کال لاگ، برای دیگران نیز قابل دسترسی است؟

    این اطلاعات به دلیل محرمانه بودن ماهیت آن برای شرکت ها به صورت کاملا سری در این سرور محفوظ می‌شود و این داده های مخابراتی برای دیگر کاربران به قابل مشاهده نیست. سطح حفاظت از این اطلاعات بسیار بالا است که موجب جلوگیری از هرگونه سوء استفاده می شود.

  • برای اطلاع از مدل دستگاه سانترال چه باید کرد؟

    پاناسونیک برای راحتی کاربران و دسترسی راحت به اطلاعات دستگاه سانترال، کارت ها و حتی تلفن ها، مدل و اطلاعات محدودی در مورد محصول را بر روی بدنه آن می نویسد و این اطلاعات به گونه ای نوشته شده که به راحتی قابل مشاهده است. برای کسب اطلاع از این موضوع با مشاهده بدنه دستگاه سانترال به راحتی مدل آن قابل تشخیص است.

  • کابل RS-232C چیست تهیه می شود؟

    کابل RS-232C، کابلی با مشخصات خاص است که برای این سیستم های ارتباطی باید به گونه ای خاص تهیه شود. اگر از دستگاه های سری KX و برخی از مدل های سری TA استفاده می کنید، لازم است برای اتصال دستگاه سانترال به کامپیوتر از این کابل استفاده نمایید. در بقیقه دستگاه ها، امکان استفاده از پورت شبکه موجود است و نیازی به این کابل نیست.

    در صورت نیاز می توانید صورت آنلاین خریداری نمود و یا با کارشناسان فروش این نمایندگی پاناسونیک تماس حاصل فرمایید.

  • در صورتی که دستگاه سانترال دارای سرویس نمایشگر شماره ها (Caller ID) نباشد، باز هم می توان از کال لاگ استفاده کرد؟

    بله، این نرم افزار گزارشگر تماس، اطلاعات تماس گیرنده را از دستگاه سانترال می گیرد، در صورتی که کارت سرویس نمایشگر شماره بر روی سانترال نصب و فعال شود می توان از امکانات نمایش شماره این نرم افزار استفاده نمود اما اگر سانترال مجهز به این کارت شماره تماس گیرنده مشخص نمی گردد. اما داخلی، مدت زمان، تاریخ و ساعت تماس مشخص می‌شود. در مورد تماس های صادره (تماس هایی که کارمندان شرکت با بیرون برقرار می‌کنند) نیازی به کارت نمایشگر شماره نیست.

     برای تهیه کارت می توان با واحد فروش این شرکت تماس برقرار کرده و کارت CALLER ID را متناسب با مدل دستگاه می خریداری کرد.